Ефективне керування тепловим режимом у новому EQB.
Маючи продуману систему управління тепловим режимом і тепловим насосом, EQB відрізняється високим рівнем комфорту кондиціонування повітря: численні інноваційні рішення, наприклад використання відпрацьованого тепла електричної трансмісії, забезпечують високу ефективність і великий запас ходу.
Ефективна архітектура управління теплом, що знижує потребу в електроенергії.
Продумана архітектура управління тепловим режимом в EQB працює дуже ефективно: тепловий насос дозволяє використовувати тепло, що відходить від електричного приводу, для опалення салону, що суттєво знижує потребу енергії від акумуляторної батареї для опалення і, відповідно, збільшує запас ходу.
Короткий огляд принципу дії теплового насоса EQB:
- Ефективний підігрів (Reheat) циркулюючим повітрям: внаслідок збільшення частки циркулюючого повітря необхідність нагрівання повітря, що надходить зовні, скорочується. Щоб запобігти запотіванню скла, автомобіль охолоджує повітря, що рециркулює, видаляючи з нього вологу. Вилучене тепло через конденсатор з водяним охолодженням та теплообмінник опалення знову подається до салону – таким чином, тепло використовується повторно.
- Використання відпрацьованого тепла електричної трансмісії.
- Використання відпрацьованого тепла високовольтної акумуляторної батареї: коли температура акумуляторної батареї перевищує порогове значення, її тепло може використовуватися для опалення салону.