Об'єкти випробувань:
- Оригінальний глушник "Мерседес-Бенц" A 203 490 35 21
- Глушник-аналог №1
- Глушник-аналог №2
Критерії випробувань:
- Зовнішній вигляд
- Конструкція
- Рівень шуму і оптимальний протитиск
- Точність розмірів
- Зносостійкість
Результати:
Зовнішній вигляд:
Оригінальний глушник "Мерседес-Бенц" | Глушник-аналог №1 | Глушник-аналог №2 | |
---|---|---|---|
Пошкодження поверхні нової деталі ще до моменту її установки (при виробництві, транспортуванні) призводять до передчасної появи вогнищ корозії. Відсутність дефектів на новій деталі - запорука тривалого терміну служби глушника. | Пошкоджень поверхні корпусу або труб не виявлено. |
Вм'ятина на корпусі глушника. | Вм'ятина на випускній трубі. |
Конструкція:
Оригінальний глушник Мерседес-Бенц | Глушник-аналог №1 | Глушник-аналог №2 | |
---|---|---|---|
Найкраща функціональна ефективність досягається за рахунок найбільшої протяжності труб у внутрішній частині глушника і особливої геометрії їх розташування. |
Труби глушника мають складну геометрію і максимальну протяжність труб всередині деталі. | Компонування не відповідає вимогам функціональності. Труби не мають вигину, що зменшує їх протяжність всередині глушника. |
Труби мають вигин всередині корпусу глушника, але геометрія розташування не забезпечує умови їх максимальної протяжності. |
Точність розмірів:
Оригінальний глуник Мерседес-Бенц | Глушник-аналог №1 | Глушник-аналог №2 | |
---|---|---|---|
Відхилення розмірів глушника від регламентованих призводить до виникнення внутрішніх напружень матеріалу в точках його контакту з іншими елементами випускної системи. | Відхилення розмірів в межах допустимих значень. |
Відхилення перевищують допустимі значення. |
Відхилення перевищують допустимі значення. |
Рівень шуму і оптимальний протитиск:
Рівень шуму і оптимальний протитиск. Від величини протитиску в випускний системі залежить можливість реалізації всього потенціалу потужності двигуна і досягнення найкращої економічності. | Все глушники ефективно знижують рівень шуму і різницею отриманих результатів можна знехтувати в умовах реальної експлуатації. Величина протитиску випробуваних глушників задовольняє вимогам гарантування ефективної економічності. |
---|
Зносостійкість:
Оригінальний глушник "Мерседес-Бенц" | Глушник-аналог №1 | Глушник-аналог №2 | |
---|---|---|---|
Після чотирьох циклів випробувань в камері з соляним туманом по макрознімки визначаються прогнозовані період експлуатації і пробіг, а також візуально оцінюється наявність корозії на поверхні деталі. | Прогнозований період експлуатації: 8 років або 150 000 км |
Прогнозований період експлуатації: 6 років або 112 500 км |
Прогнозований період експлуатації: 4 років або 75 000 км |
Висновок за результатами випробувань